Proč v rámu?

A proč byste se vlastně měli V RÁMU vyfotit? Důvodu je hned několik a záleží na tom, na jakou akci náš fotorám chcete. Proto se na ně podíváme postupně.

Fotorám na svatbě? Nesmí chybět!

Svatba je událost, kterou prostě nesmí mít chybu. Je potřeba, aby se svatební hosté perfektně bavili, aby byla dobrá nálada a také, aby fotky ze svatby vypadali skvěle. A i když nikdo z novomanželů určitě nezapomene datum, kdy si řekli své ano, tak není problém to připomenout i ostatním hostům.

Pokud budete chtít, aby se vám hosté na svatbě vyfotili V RÁMU, určitě to ochotně udělají. Rekvizity ve fotokoutku chtějí vyzkoušet vždycky všichni od dětí po prarodiče. A co napsat na váš svatební fotorám?

Třeba následující:

  • Jména novomanželů
  • Místo a datum svatby
  • Poděkování hostům za účast na svatbě a za dary
  • Svatební hashtagy
  • Jakákoli vaše další hesla
homer a marge v rámu

Fotorám na firemní párty

Firemní párty probíhají často pobobně. Nejdřív formální náležitosti, následně uvolněnější atmosféra a většinou to končí u uvolnění bariér. Každopádně ale na firemní párty patří také focení a fotokoutky, aby bylo jasné, kdo se na úspěších firmy v daném roce podílel, protože pracovní roky zkrátka splývají.

Právě proto můžete nechat své kolegy, aby se vyfotili V RÁMU. Proč?

Protože na něj uvedete:

  • Jméno vaší firmy
  • Téma firemního večírku
  • Úspěchy, co se vám v daném roce podařily
  • A hlavně přesný rok

Posílení brandu

Znají vás vaši zákazníci a mají vás rádi? Pak vám mohou pomoct přilákat nové, kteří si Vás také zamilují a to, když se prostě a jednoduše vyfotí V RÁMU. Ideálně ve Vašem rámu.

Na něj totiž můžete uvést cokoli si zamanete a můžete to spojit s jakoukoli aktivitou. Můžete pro vaše hosty připravit například soutěž o nějaké věcné ceny, nebo můžete fotorám použít v případě, kdy třeba otevíráte novou prodejnu.

Fotorám má totiž tu výhodu, že v samotné fotografii vytváří obraz další fotografie. Pokud takový snímek zahlédnete v záplavě dalších, běžným snímků, zaujme vás. A protože na protože člověk vždy automaticky zalétne očima do levého horního rohu, tak na fotorámu narazí na jméno Vašeho brandu a vaše logo. Ať na fotce budete označeni, nebo ne.