Každý, kdo má rád dobré víno, nám určitě dá za pravdu, že jakmile jednou objeví vinotéku, kde dostane to, co mu chutná, bude se opakovaně vracet. Právě takové zákazníky má i Vinotéka Simply Wine, která sídli v Brně na Šumavské a aby přilákala nové zákazníky, ze kterých se stanou ti vracející se, používají náš fotorám. Takže už jsou V RÁMU.
Pokud jste z Moravy, tak určitě víte, kolik vinoték se na jejím území nachází a v hlavním městě hantecu, Brně, to platí dvojnásob. Konkurence je velká a proto je potřeba mít jen ta nejchutnější vína a také pečovat o své zákazníky. Jako Simply Wine.
Jak získat zákazníky offline?
Přechod do online prostředí zásadně změnil naše spotřebitelské chování, ale troufáme si říct, že asi nikdy nepřestaneme chodit nakupovat potraviny fyzicky. Tím spíše víno, které je dobré před samotným pořízením „okoštovat“. Aby to stálo za to.
Asi každá vinotéka je zajímavá jen pro zákazníky z dané oblasti. Samozřejmě, může se stát, že do nějaké nové vinotéky daleko od bydliště zabloudíte, ale asi se do ní nebudete vracet několikrát do měsíce.
Právě proto je dobré v případě lokálního podniku zacílit co nejvíce na klienty v okolí. Je prostě potřeba, aby se o vás vědělo. Aby se rozkřiklo, kde jste. A ideálně, že jste fakt dobří.
Od koho je takové doporučení nejsilnější?
Spokojený zákazník. Je něco lepšího?
Nejcennější reference je vždycky od samotných zákazníků. V případě vinotéky jde samozřejmě o vinaře. Můžete jim třeba vymyslet soutěž o nějaké exkluzivní víno, nebo třeba dárkovou kazetu s vínem. Stačí, aby se vyfotili V RÁMU, nasdíleli obsah na svůj Instagram či Facebook a jsou zapojeni do soutěže.
Pokud navíc máte vinotéku, nemusíte si lámat hlavu s tím, kde se budou vaši hosté fotit. Láhve od vína sice nepatří mezi běžné rekvizity do fotokoutku, ale jako pozadí vypadají skvěle.
A jak jsme postupovali?
Postupovali jsme jednoduše. To je hlavní. Zpracovali jsme zadanou objednávku, připravili grafický návrh a nyní putuje náš fotorám do Brna. Těšíme se, až nám Vinotéka Simply Wine pošle fotku, jak se jim líbí V RÁMU!
